Monday

my first (chocolate) kiss

I guess Paula's blog inspired me for my next story...
My first kiss happened on the 10th of July of 2004. As my basketball skills were good but I wanted to improve them, mum sent me to Zlatibor, for a 10 days campus-course for basketball. Not to mention that after 2 days I was already the most popular girl in the campus-not because of my basketball skills, but because I was (still am) spanish, I had very short hair and I was (still am) the craziest girl on that side of the mountain. I met incountable cute (soooooo cute and sexy and OMG!) guys, basketball players, for once taller than me (thank god). Nikola, Miloš, Nemanja, Flip, Čobić, Pedja...and even though my aim wasn't to get my first kiss from one of them (I directly wanted their babies), 4 days before the campus finished, Čobić started shouting: Filip is in Love with Klea, Filip is in love with Klea! Evidently I was shocked...I won't mention things like strip-poker or the nights in my room talking about how much they all wanted to come and visit me in Barcelona.
Filip's flatmates were weirdos, and between one thing and the other thy left us alone in their room. I remember that when I saw him across the hall, he was eating a huge chocolate ice-cream. I wrote my address in 500 notebooks, 500 times, but because I liked him, I drew him a little heart too (how cosy is that!?)
He walked to me very slowly and I was feeling like I was gonna explode because of the butterflies in my stomach. I didn't, but it was just like in the movies, he kissed me, and his mouth still tasted of chocolate, and I lifted my leg (even though wearing trainers and not high heel shoes). We kissed for about 3 minutes. I can still remember the exact taste of that chocolate ice-cream after almost 5 years...
Supongo que leyendo el blog de Paula me ha inspirado para mi siguiente historia...
Mi primer beso ocurrió el 10 de Julio del 2004. Como mis técnicas de basket eran bastante buenas decidí mejorarlas, y mamá me envió a Zlatibor, a un campus durante 10 dias para basket.
No mencionaré que después de 2 días yo ya era la chica mças popular-y no precisamente por mi básket, sino porque era (sigo siendo) española (en pleno territorio serbio), tenia el pelo cortisimo y era (sigo siendo) la tia más loca de ese lado de la montaña. Conocí a incontables buenorros (dios mio qué guapos joder!), jugadores de básket, y por primera vez, más altos que yo (gracias a Dios). Nikola, Miloš, Nemanja, Filip, Čobić, Pedja...y aunque mi objetivo no era besarme por primera vey con ninguno de ellos (yo queria sus hijos!), 4 dias antes de que en campus acabara, Čobić empezó: a Filip le mola Klea, a Filip le mola Klea! Evidentemente fue un shock...no mencionaré cosas como las partidas de poker al desnudo o las noches en mi habitación hablando sobre lo que deseaban venir a visitarme a Barcelona.
Los compañeros de habitación de Filip eran unos liantes, asi que entre una cosa y la otra (ahora no me acuerdo) nos dejaron solos en la habitación. Recuerdo que cuando le ví caminando por el pasillo estaba comiendo un enorme helado de chocolate. Escribí mi dirección 500 veces en 500 diferentes agendas, pero como él me gustaba, también le dibujé un corazón (que cursi joder!)
Empezó a caminar hacia mí muy despacio y yo sentía que de un momento a otro iba a explotar por las mariposas en el estómago. No lo hice, pero fue como en una película, me besó mientras su boca aún sabía a chocolate, levanté mi pierna (aunque llevara bambas y no zapatos de tacón). Nos besamos durante unos 3 minutos. Sigo podiendo recordar el exacto sabor de ese helado de chocolate...incluso después de casi 5 años.>

No comments: